Elena Stasewitsch hat am 29.7.2022 erfolgreich ihre Dissertation zum Thema „A stone in the water creates many ripples: Change and innovation in higher education teaching trough networks among teachers” verteidigt.
Die ganze AOS gratuliert und freut sich mit ihr.
Die dazugehörigen Einzelstudien finden Sie hier:
Stasewitsch, E., Barthauer, L., & Kauffeld, S. (2022). Knowledge transfer in a two-mode network between higher education teachers and their innovative teaching projects. Journal of Learning Analytics, 9(1), 93-110.
https://lnkd.in/e-hdXq3C
Stasewitsch, E., Dokuka, S., & Kauffeld, S. (2022). Promoting educational innovations and change through networks between higher education teachers. Tertiary Education and Management, 28(1), 61-79.
https://lnkd.in/eGDMqBye
Stasewitsch, E., & Kauffeld, S. (2020). Der Inno-Lehre: Ein Inventar zur Messung von innovativem Lehr-Lernklima an Hochschulen. Diagnostica, 66(4), 258-268.
https://lnkd.in/eMqYcFSE
Stasewitsch, E., & Kauffeld, S. (2021). Akademische Fachzirkel: Können gruppenbasierte Interventionen zu nachhaltigen Veränderungsprozessen in Hochschulen beitragen?[Academic Circles: Can group-based interventions contribute to contribute to sustainable change processes in universities?]. Das Hochschulwesen, 69(4), 103-110.
https://lnkd.in/eE9wi9Uu