-
Lelke, T., Fuchs, L., Friedrich, B., & Vortisch, P. (2024). Assessing the Accuracy of Average Travel Speeds from Floating Car Data on Urban Street Facilities. Transportation Research Procedia, 78, 570–577. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2024.02.071
-
Lelke, T. (2024). Bewertung der Angebotsqualität innerstädtischer Hauptverkehrsstraßen auf Grundlage von Floating Car Daten. Heureka 24 – Optimierung in Verkehr und Transport, Stuttgart.
-
Lelke, T., Bienzeisler, L., & Friedrich, B. (2023). Generating Standardized Agent-Based Transport Models in Germany. In C. Antoniou, F. Busch, A. Rau, & M. Hariharan (Hrsg.), Proceedings of the 12th International Scientific Conference on Mobility and Transport (S. 91–103). Springer Nature Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-19-8361-0_7
-
Bienzeisler, L., Lelke, T., Wage, O., Huck, L.-M., & Friedrich, B. (2022). Uncertainty and Variability Analysis of Agent-Based Transport Models. Transportation Research Procedia, 62, 719–726. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2022.02.089
-
Bienzeisler, L., Lelke, T., Wage, O., Thiel, F., & Friedrich, B. (2020). Development of an Agent-Based Transport Model for the City of Hanover Using Empirical Mobility Data and Data Fusion. Transportation Research Procedia, 47, 99–106. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2020.03.073
-
Lelke, T. (2024). Bewertung der Angebotsqualität innerstädtischer Hauptverkehrsstraßen auf Grundlage von Floating Car Daten. Heureka 24 – Optimierung in Verkehr und Transport, Stuttgart.